søndag 30. august 2009

Slumdog Millionaire




Det blir lite tid til både lesing og film for tiden. Men denne er det siste jeg har lest og sett. Det er ikke så ofte jeg gidder både bok og film, blir som regel skuffa over filmen. Men denne gang var jeg så spent på hvordan filmen til denne utrolig flotte boka var. Og jeg ble ikke skuffet, likte begge deler.
Nå satser jeg på at høsten gir meg noen flere hjemme-kvelder sånn at det går an å knø seg opp i sofaen med ei god bok.
Holder for tiden på med Yssen-boka, men det er ikke boka som det ikke går an å legge fra seg- så det tar sin tid. Valgte den av ren nysgjerrighet, så får vi se om nysgjerrigheten er stor nok til at den blir lest ferdig.

2 kommentarer:

Cathrin sa...

Hei Hanne!
Tusn takk førr koseli kommentar i bloggen min. Kreativ...hmmm...ikke kan æ strekke, ikke sy, ikke hækle osv...så da måtte æ finn på nå anna. ;o) Neida, bynte me å lage et album da æ fikk han kompis, åsså balla d bare på sæ og før æ veste ore av d så va æ helt hækta. E greit å ha nå å stulle me utover kvellan, spesielt nu når æ e aleina me en litn kar på 3 og ikke kommer mæ nån vei etter hall 8 på kvelln.

Tilire i uka va en gjæng fra jobb å så på dokker på Spor 1, kunne ikke værme sia æ ikke hadde barnevakt. Dokker fikk kjæmpeskryt og va ikke fritt førr at vi dagen etter på jobb fikk høre masse av ka dæm hadde sedd og kor mye dæm hadde flirt. Va mækti misunneli på di som kunne dra ja! :o)

Har vært å snik-kika inne på bloggen din ei stund, og du har en kjæmpeflott blogg. Bægge bloggan dine faktisk... :o)

Klæm Cathrin

anne sa...

Ja den filmen var utrolig. Får kanskje ta fatt på boka.