lørdag 12. desember 2009

Lørdag morgen

Stille og rolig i huset. Ungene er på ligge-besøk siden vi var på julebord i går. Det var en fin fest, men jeg var bare så trøtt at det ble tidlig kveld. Det hadde vært en lang arbeidsdag. Vi holder på for fullt å vaksinere og i går vard et min tur til å vaksinere ute i bedriftene. Underholdningsbidragene våre falt i smak, og vi hadde det kjempeartig. Deilig mat, som jeg spiste alt for mye av.
I dag har jeg ingen planer, faktisk ikke i morgen heller. Det er helt utrolig at det ikke skal skje noe.
Regner med at siste julepynting blir gjort. Og så må jeg vaske vinduene på stua og få hengt opp gardiner. Heldigvis er det sånne som ikke må strykes.
Satser også på å bli ferdig med julegavene. Har ennå et større prosjekt som må bli ferdig til onsdag.
Har lyst å lage noe godt å spise i dag. Så nå skal jeg google litt og se om jeg finner noen gode oppskrifter.

Ingen kommentarer: