søndag 7. mars 2010

Award fra Lonemor


Fikk for lenge siden en award hos Lonemor. Er svært glad for å få slike påskjønnelser. Jeg har derfor dårlig samvittighet fordi jeg har vært så treg å blogge awarden. Men det har vært svært travelt, og da har sånne ting blitt lagt på vent.




Oppfordringen var å si sju ting om seg selv. Ikke så enkelt å BARE si sju ting, og samtidig forsøke å velge ut de tingene som virkelig kan si noe om meg.
1. Jeg hater husarbeid
2. Jeg elsker å plukke bær
3. For tiden forsøker jeg å være en flittig student
4. Jeg liker godt å eksperimentere på kjøkkenet
5. Er mamma til tre, to store og en enda større
6. Jeg er lidenskapelig opptatt av hage
7. Humor er ekstremt viktig for meg


Sender denne awarden videre til:
Lenes blogg
Bloggen Ab imo pectore
Assa
Trine

3 kommentarer:

Lykkelita sa...

Innom for å si hei!
Gratulerer med award - den var velfortjent. Så godt å se at det er fler som ikke er super-ivrige bloggere for tiden...
Er innom av og til, men jaggu springer dagene her:)
Ha en fin søndag! Klem:)

Trine sa...

Gratulere så masse me award, å tusen takk for at du gir den videre til mæ :)
Ska sett mæ ne å å skriv ett innlegg om det etterpå :)

Stor klæm Trine

ASSA sa...

Takk for Awarden Hanne! Skal ta meg sammen og føre den videre skrive om meg elv og sende den videre ;D

Ønsker deg en
God Kommende uke <3