søndag 9. januar 2011

Restegarnsvotter


Det er så deilig å få ferdigstrikka noe av restegarn. Og jeg har vært så flink og ikke handlet garn på lenge. Men det er sannelig ikke lett.
Disse vottene er strikket i Juvel og passer min hånd perfekt. Men jeg tror de havner i gavekassen, så får jeg heller hente de derfra om jeg fryser på fingrene.
Neste strikkeprosjekt må jeg handle garn til, for det skal være en gave og har ikke noe egnet garn i lageret mitt.
Vi har hatt ei deilig helg på hytta. Fremdeles kaldt ute, så jeg har stort sett holdt sofaen. Lørdag var vi hjemme en tur sånn at ungene fikk stå på ski. Da fikk jeg begynt ryddinga i kleskaoset.
Nå skal jeg innta sofaen og fortsette på ei ullbukse jeg holder på med. Plages ikke rent lite heller, så det kan hende det blir opprekking i stedet for.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så deilig å få brukt litt restegarn, er på slanker'n selv :) Fine votter, og husk at det er lov å strikke noe til seg selv av og til også...

Åse-Lill sa...

Heisann.

Koseli blogg du har:)

Hilsen ei som e ny i blogge-land;)p

Fru Keilegavlen sa...

Så godt å få brukt opp litt restegarn. Fine vottar! Ønskjer deg ei fin veke.