torsdag 2. juni 2011

Helg midt i uka

Herlig med et par ekstra fridager. Ikke bare herlig, men helt nødvendig dersom jeg skal ha et håp om å bli ferdig med oppgaven min. Skulle egentlig levere nå på søndag, men har fått ei ukes utsettelse. Men det går stadig fremover, skriver litt nå og da. Har okkupert kjøkkenbordet, så det er en stund siden vi har inntatt måltidene på kjøkkenet.
Det er Funn-cup i helga, så da går det litt tid til fotball også. Det vil si at jeg får bare med meg kampene i dag og i morgen. Lørdag morgen drar vi til Tromsø med Hagelaget på shopping- og inspirasjonstur. Og når jeg snakker om shopping, så er det bare planter som blir handlet inn. Var på samme turen for to år siden og det var kjempekoselig.

Hadde det flott i Bergen forrige uke. Konferansen var bra. Varierende forelesere, men utrolig kjekt å møte bedriftssykepleiere fra hele landet. Fikk også litt tid sammen med storgutten og kjæresten hans.

Ingen kommentarer: