søndag 24. februar 2013

Vinteren som regna bort

Hulk og snufs...nesten all snø er regnet bort. Også vi som har hatt en så utrolig flott vinter så langt, hadde virkelig håpet at snøen kunne ligge til over påske.
Det har vært en rolig helg. Datra og mannen er i Barcelona og sønnen har vært på noe speidergreier i Harstad fra fredag til i går kveld. Så jeg og hunden har kost oss alene. Vi har stort sett vært innomhus fordi det har vært bare is ute.
Jeg har fått fikset mye inne. Ryddet, ommøblert og vasket. Har bare et par små prosjekter igjen før jeg fortsetter der jeg slapp med maling. Det blir nok ikke uka som kommer, for den er ganske stappa med diverse forpliktelser.
Kjedelig å blogge uten å legge inn bilder. Men jeg har ganske enkelt ikke knødd meg til å laste inn bilder på den nye  pc`n enda. Og med FB og Instagram, så er det mange medier som skal fores med bilder.

Ingen kommentarer: