mandag 1. desember 2014

1. desember

Så er det advent igjen. Den skjønneste tiden i den mørkeste delen av året. Har veid for og imot og tenkt at jeg ikke kom til å orke å bruke tid på å blogge i år, bloggen har lagt rimelig brakk i lang tid nå. Men så ser jeg tilbake og ser at det egentlig er en fin historiebok for meg og min familie. Så jeg har ihvertfall en plan om å forsøke å blogge hver dag. Jeg har også som mål å gjøre noe "julete" hver eneste dag og det tror jeg ikke blir noe problem og gjennomføre. For jeg storkoser meg når jeg kan forberede julehøytiden. Jeg vil forsøke og ikke stresse, det som ikke blir gjort- blir ikke gjort. Har fremdeles ikke fått støv på hjernen, så noen blogginnlegg om rundvask- kommer ikke til å skje. Mandager er alltid travle dager, da ungdomssønnen skal på trening. Mens jeg ventet på han, hjalp jeg mamma med å flytte noen ting fra huset og til leiligheta. Da jeg kom hjem bakte jeg Manuelas vanilla wafers. Nydelige og luftige småkaker, med skikkelig god vaniljesmak. Har aldri prøvd disse før, men jeg har allerede en mistanke om at jeg blir nødt til å lage en ny ladning før jul.

Ingen kommentarer: