onsdag 30. september 2009

Et møte med vinteren

Både i i går og i dag har jeg og en kollega vært i Salangen og hatt kurs. Heldigvis med piggdekk på bilen, for det var virkelig vinterføre. Snøen hang tungt på trærne, nesten julestemning. Men samtidig helt merkelig fordi etter å ha kjørt i vinterlandskap, så kom vi tilbake til høst med fine farger i skogen.
Jentene har spilt fotballkamp i dag og det gjorde de virkelig bra. Det var skikkelig surt og kaldt, har ennå ikke fått varmen i meg. Tror jeg brygger på en liten forkjølelse; snufsete, vondt i bihulene og nyser hele tiden. Har absolutt ikke tid til å bli syk.
Tar tidlig kveld i dag, skal kjøre til Sortland i morgen kl 06.
I morgen ettermiddag skal Lommeteateret ha ei kort oppvisning på et arrangement for å markere eldre-dagen. Må vel finne frem stæsjet mitt, for jeg rekker nok ikke hjem før vi skal møte der.

Ingen kommentarer: