lørdag 30. januar 2010

Pugger tekster

I helga er det pugging av sangtekster til konserten vi skal ha den 18. feb. Tror det må være noe galt med hjernen min, de bare sklir ut. Har satt av dagen til sangtekster. For i morgen kommer ei venninne hit og vi skal skrive revytekster til forestilling i mars. Så her går det unna...tjohei!
Nå har jeg tatt en runde med støvkluten, det trengtes jammen. Har litt småpusk igjen før jeg tar helg fra huslige sysler. Tekstene kan jeg nok ikke ta helg fra.
Ungene er i skibakken i minus 10. Regner med de er kalde når de kommer hjem. Og da er det godt at det er fyr i ovnen her.
Jeg strikker for tiden på pulsvarmere av silke-alpakka. Regner med jeg blir ferdig i kveld. Har et annet prosjekt jeg må bli ferdig med i løpet av helga; Hello-Kitty pulsvarmere. Det vil si det er bare broderingen igjen. Det er ikke for ingenting de har blitt liggende, maskesting er ikke min sterke side.

Her er koret i heksekostymer. Konserten heter "Ondskapens døtre" og har et vidt reportoir. Alt fra gamle skillingsviser, til sanger fra Ringenes Herre. Tror det blir en annerledes og knalltøff kor-konsert.

Ingen kommentarer: