mandag 12. april 2010

Heklet lue



Nå har også jeg prøvd meg på den svenske ol-lua. Holder fremdeles på å redusere garnbeholdningen. Denne gangen ble det Easy-kurven som ble mindre. Ergo ble lua ganske tykk, passer best til vinteren. Men datra likte den, og det er det viktigste. Hun har allerede bestilt ei til i andre blåfarger. Har nemlig ei datter som har blått som yndlingsfarge.
Hatt en travel dag på jobb. Hele dagen med helsekontroller, og så alt annet som har dukket opp innimellom.
Heiv meg rundt og fikk malt litt før middag. Anniken laget middag i dag, det er jo tross alt hun som får seg nytt rom. Nå skal jeg se om det ikke blir et strøk til før hun skal kjøres på trening.
Har akkurat en halvtime i byen før korøvelsen og da skal jeg se om jeg finner passende gardiner til rommet hennes.

Ingen kommentarer: