søndag 2. mai 2010

Hvor er våren?

Ute både snør og regner det, i tillegg til å være surt og kaldt. Ikke hageabstinens ennå, så det gjør ikke noe om våren lar vente på seg. Jeg har det nemlig alt for travelt nå en stund fremover, sånn at det blir nok ingen haging uansett.
I morgen drar jeg til Tromsø og blir der til fredag. Fredag er det øving med koret og lørdag er det to sangoppdrag på humanistisk konfirmasjon. Om kvelden skal vi i bryllup. Det gleder jeg meg til. En kollega som skal gifte seg, så vi drar hele gjengen.
Søndag kveld reiser jeg til Gardermoen. Skal på stormøtekurs i regi av Konfliktrådet. Det blir spennende. Kjenner at jeg trenger litt faglig påfyll når det gjelder megling. Og stormøter, tror jeg kan bli endel av fremover.
Så i dag blir det bare kosing hjemme. Skal også en tur til svigersan på formiddagskaffe.
Satser på å få ferdig rommet til Anniken i dag. Tok siste strøk på skrivepulten i går, og alle skapene er montert og flyttet. Hun har allerede prøve-sovet rommet og er fornøyd. Spørs vel om det blir gardiner der i dag. Har bare ei svart gardinstang, og det matcher ikke særlig.
Har strikket litt i det siste. Ikke fått blogget det enda. Men tar kamera med til Tromsø, regner med det blir tid til litt blogging.

1 kommentar:

Lykkelita sa...

God tur til Tromsø:) Enda kaldere der så ta med varmt tøy!!!
Glede mæ til å se ka du har produsert og kanskje få en sniktitt inn på Anniken sitt rom etterhvert:)
Stor klem!