onsdag 5. mai 2010



Vi var på biffhuset på Skarven og spiste i går. Fantastisk mat. Jeg spiste indrefilet med fløtegratinerte poteter og skikkelig god bernaisesaus. Jeg liker kjøttet lite stekt og det var helt perfekt etter min smak. Der synes jeg ofte restaurantkjøkken kan bomme. De klarer ofte å få det lite stekt i kjernen, mens det er godt stekt ellers. Her klarte de altså å steke en helt perfekt biff.
Det var flere som spiste Bacalao, de var også fornøyde med deilig smak og store porsjoner.
Til dessert bestilte jeg Creme Brule med multelikør i. Var nok i utgangspunktet litt for mett til å spise dessert, men både smak og konsistens var bra.



1 kommentar:

Cathrin sa...

Biffen på Biffhuse e bare supergo, e blidd en fast plass å dra å spise når vi e i Tromsø. Hmmm...kanksje man må få tel en Tromsøtur snart, kjenne æ blei skikkeli sugen på den biffen... :o)
Kos dæ masse i Tromsø! :o)
-klæm-