tirsdag 13. juli 2010

3 arbeidsdager igjen til ferie

Juhu, nå er det ikke lenge igjen før det er ferie. Gleder meg virkelig til å roe ned og ikke tenke jobb. Det er for så vidt greit å jobbe nå, det er ikke så mye å gjøre- så mye etterslep blir unnagjort. Det er lite telefoner og besøk, så vi får stort sett jobbe i fred.
Været er som det har vært, grått og kaldt. Men egentlig perfekt vær til å jobbe i hagen. Har fått ånden over meg og har fått gjort masse i hagen.
I helga var jeg og minstemann i Bergen og besøkte storgutten. Det var utrolig deilig å se han igjen, fikk også hilse på kjæresten hans. Ei flott jente som vi håper å bli bedre kjent med. Vi fikk gjort masse på de tre dagene og mimret over gamle steder jeg brukte å besøke da jeg bodde der. Det er virkelig en nydelig by. Og når værgudene forbarmet seg over oss, så var alt helt perfekt.


Ingen kommentarer: