torsdag 8. juli 2010


I går var det hagevandring med hagelaget. Deilig sol og flott hage, og ikke minst; mange hyggelige hagevenner.
I dag er det bare halv arbeidsdag. Skal til Harstad etter lunsj med minstegutten. Han skal til kjeveortoped til kontroll og antagelig få regulert underkjeven også.
I heimevernet er det ikke mye som skjer for tiden. Har ikke engang fått vasket vinduene og hengt opp sommergardinene enda. Det meste av tiden bruker jeg i hagen, så inne-avdelinga får lide. Har en plan om å få ommøblert litt på stua. Det blir kanskje gjort i ferien. Ingen oppussingsprosjekt inne. Men har en terrasseplan, som jeg håper vi får gjennomført denne sommeren.
Jeg merker at jeg er i fullstendig ute-modus. Men i arktisk klima, må vi vel bare bruke årstiden for det den er verdt. Det blir fort nok tid til inne-livet.

3 kommentarer:

Lykkelita sa...

Takk for i går, jeg var så motivert til hagearbeid da ejg kom hjem at jeg kastet meg over naboens ugress - har ikke mer igjen selv... men det kommer nok snart igjen:) BEdet mitt er utrolig spennende for tiden, jeg aner ikke hva som vil komme og hva som er borte, vil ikke helt gi opp ennå...
God tur til Harstad i dag. Vi sees!

Cathrin sa...

Hehe..godt å høre at d e flere som ikke e kommen helt i sommermodus inne, har fådd vaska vinduan men sommergardinan glimte me sitt fravær. Men som du sir, vi får nyte di få utedagan som vi har så får heller innsia av huse li litt. :o)
-klæm-

mimouna sa...

Det gjelder å nyte sommeren mens den er her ja, inne-dager får vi nok av resten av året. ;o)