torsdag 21. juli 2011

Ferien har begynt....igjen

Nå har jeg ferie igjen, kjenner at det er greit å ha ferien oppdelt. Min første feriedag har jeg brukt til tre byturer, ja- det var nødvendig. Datra til fysio i morges, sønnen til vaksinering og til slutt sønn som skulle på Harry Potter. Har likevel fått gjort litt i hagen i dag, hadde ei lang økt nå i kveld.
Jeg har en plan om å få gjort litt i huset i morgen, det er helt nødvendig med "ei shining". Dagene har gått med til utearbeid, og det bærer huset virkelig preg av.
Er fornøyd med å ha plukket mye molter. Nå er det ikke lenge før blåbæra blir moden, satser på å ha myyye bær i fryseren i år. Var så heldig å få tak i tre kasser jordbær til 10 kr kurven. Og det var utrolig fin bær, tror jeg kasta tre jordbær.
Har noe bær på sprit, skal forsøke å lage jordbærlikør. Vet ikke hvordan den blir, har aldri gjort det før. Burde vel google og se om jeg finner ut hvor lenge den skal stå før jeg kan sile av bæra.

Ingen kommentarer: