lørdag 16. oktober 2010

Har vært på sykurs


På torsdag var det sykurs på Celinas Hus. Der lærte vi å sy en sminkepung. Utvalget av stoffer er helt enormt, det ble nesten litt komplisert å velge for ubesluttsomme meg.
Endte opp med lyseblått. Prikker til utenpå og striper til foret.
Det var utrolig artig, men bra vanskelig. Sydde i mitt første glidelås ever.
Jeg ble svært fornøyd med resultatet, og i dag har jeg sydd en til i mindre size. Tenkte at hvis jeg skal kunne gjøre dette flere ganger måtte jeg sy en ny ganske så fort. Er glad for at jeg tok massevis av bilder med Iphonen underveis, de har vært til flittig bruk i dag når jeg skulle forsøke meg på egen hånd.
Liker godt å gå på slike kurs som er helt uforpliktene, at man slipper å gå i flere uker på kurs. Da er det lettere å få til i en ellers så travel hverda.
Jeg kommer nok til å følge godt med på Hvitstil for å få med meg flere kurs. Neste uke skal de sy brødkurv, men da er jeg opptatt med noe annet.

2 kommentarer:

Lykkelita sa...

De ble jo superfine, Hanne! Godt gjort:)
Klem og fortsatt god helg!

Gammel stil sa...

Hei du:)

For en fantastisk blogg du har:) Mye inspirasjon her!! La oss til som følger med en gang vi:) Går det bra? Vi blir veldig glad for nye følgere, så kanskje du vil legge deg til hos oss?:)

Klem fra tvillingene i Gammel stil:)