lørdag 17. mars 2012

VU 2012

I går var det vår kveld med Vinterfest. Dro sammen med gode venner og spiste før vi dro på konsert med Bo Kaspers. Knallbra musikk og god stemning. Etterpå gikk vi på Hurtigruta og møtte flere kjentfolk.
Artig å være ute på byen, det er ikke ofte vi gjør det. Og akkurat i dag kjenner jeg at det ikke skal bli oftere i fremtiden. Jeg er så ufattelig trøtt, har ikke fått gjort noe som helst i dag. Sovet og sett på tv, sovet litt mer og sett mer på tv. Og enda dro vi hjem kl ett, tenk før i tiden da man taklet nachspiel.
For min del ble gårdagen og åpning av VU eneste arrangement jeg har deltatt på. Jeg som hadde så mange planer om å være med på masse. Men hverdagslivet går som normalt, med kjøring til og fra trening, speider, slalåmbakke og leksehjelp til ungdommene.

1 kommentar:

Vivishagerom sa...

Det er koselig med en kveld på by'n, men det er som du sier, man blir litt trøttere nå enn før!

Vi er vel blitt voksne ;)

Ønsker deg en fortsatt rolig kveld.