søndag 25. oktober 2009

Flere sokker ferdig



Nå har jeg tatt meg på tak og fullført div fra kurven min. Blant annet to par sokker. De ene er ankelsokker til datra og de andre er tynne sokker til gutten.
I dag blir det nok lue-strikking til datra. Har noe Easy jeg skal få brukt opp.
Men har også tenkt til å lese i dag. Vi har samling på studiet nå til uka, og jeg har ikke fått lest like mye som jeg hadde planlagt.
I går var vi på fest, og da var det jo godt å få en time ekstra. Spesielt når jeg ikke oppdaget det før etter jeg hadde stått opp.
Det ser ut som det er kaldt ute. Men flott, klart vær. Skulle vært en tur med kameraet.
Ellers er det ikke mye som blir gjort i dag. Har virkelig tenkt å holde hviledagen hellig. Vel, et par maskiner med klær må vel vaskes. Men utenom det, så har jeg tenkt til å strikke og lese hele dagen.

5 kommentarer:

Lykkelita sa...

Kos deg med "strikk og les - dag"
Hadde glemt klokkestilling, takk for påminnelsen:)
Klem

Hanne sa...

Det der så ut som deilige sokker. Lykke til med lesingen, jeg må nok ta bøkene fatt i dag jeg også :)

sol sa...

Det er godt å ha sokker nå, dine så gode og varme ut.

Lenedyret sa...

Det er definitivt sokketid om dagane :) Desse kjem sikkert godt med allreie idag?

strikkedilla sa...

Flotte sokker