lørdag 14. desember 2013

13.desember

Ups, en dag på etterskudd. Men jeg skal være tro mot det jeg har bestemt meg for, skal nemlig klare å holde liv i min egen lille adventskalender. Det er så artig i ettertid å lese hva vi gjorde i hele desember. I går da jeg kom hjem fra jobb ble det ryddet og ordnet litt i huset. Spesielt kjøkkenet, siden jeg hadde store planer om å tilbringe det meste av helgen der. Handlelister ble laget og jeg forsøkte også å få en oversikt over hvilke julegaver vi mangler. Sønnen ble kjørt til overnattingsbesøk og datra dro på jobb. Det var nattåpent i går og jeg fikk gjort unna litt handling, både julegaver og litt andre småting. Luciadag idag, men har ikke sett en eneste Lucia. Dro nok til byen for sent, for på det ene senteret hadde det vært Luciatog.

Ingen kommentarer: