torsdag 5. desember 2013

5. desember

Nå har jeg tatt helg. Ikke ofte jeg har anledning til å gjøre det på en torsdag og da er det ekstra deilig. Har planer om å lage en sakte fridag, skal bare kose meg og gjøre ting i mitt eget tempo. Håper bare formen blir litt bedre. Har nesten ikke sovet i natt, det har dermed vært en lang dag på jobb i dag. Kan ikke fordra å ikke være i form. Heldigvis går det år mellom hver gang jeg er syk, så jeg har vel egentlig ikke lov til å klage. Nå blir det godstolen og tv resten av kvelden. Skal finne frem et lite strikkeprosjekt som snart må bli ferdig. Er spent på sluttresultatet, mulig jeg må forandre litt på planene om resultatet ikke blir som forventet. Hemmelighetsfull? Ja, fordi det er julegave og på nett går det ikke an å lagre hemmeligheter.

Ingen kommentarer: