fredag 16. desember 2011

16. desember


Siste helg i årets advent. Skjønner ikke hvor dagene har blitt av, snart er det jul. Vi gleder oss masse til å feire jul i tradisjonell stil.
I dag har jeg gjort noe som ikke er så tradisjonelt: Nemlig å skrive julekort. Det tror jeg jammen ikke jeg har gjort på mange mange år. Så har jeg oppdaget at det er så vanvittig koselig å få julekort, så da har jeg fått ånden over meg til å sende kort. Håper ikke jeg har glemt noen, det er tross alt veldig uvant dette.


I dag fløy F16 i formasjon over landsdelen. Det er et fantastisk syn, som man blir helt satt ut av. I fjor hadde jeg avspasering og så formasjonen hjemmefra, da fløy de i stjerneformasjon. I dag fløy de samlet i en spiss og sendte ut lys, alle utenom et fly som var utenom formasjonen. Tenkte på om det kan ha noe med at forsvaret har mistet en soldat fra landsdelen.
Merker at det skal bli godt med juleferie, har tenkt å avspasere lille julaften. Og da er målet at jeg bare skal kose meg. Med andre ord, må alt være ferdig til da.

Ingen kommentarer: