lørdag 17. desember 2011

17. desember og siste lørdag i advent



I dag har jeg hatt hundre prosent hjemmedag. Jeg sto opp knalltidlig og har jobba hele dagen.Jeg har laget rødbetesild, bakt fine og grove rundstykker, fryst av fryseskapet, vasket ferdig andre etasje, byttet på sengene, vasket ørten maskiner klær, gjort ren ventilator på kjøkkenet, renset oppvaskmaskinen, laget ferdig søndagsmiddagen og ryddet ferdig andre etasjen. Sliten og lei....jepp. Det kjennes faktisk ut som jeg kommer til å få gangsperra i beina, det er tungt og gå og stå en hel dag.
Nå er jeg trøtt og veldig fornøyd. Jeg har fått gjort så vanvittig mye. Rakk selvfølgelig ikke alt, men det er sånn det pleier å være. Derfor må jeg tidlig opp i morgen også. Må nemlig få oversikt over julegavene fordi jeg skal til byen i morgen ettermiddag og handle det som mangler.

I morgen formiddag skal vi hogge juletre. Gleder meg, det er en koselig tradisjon. Blogger mer om det i morgen.

Ingen kommentarer: