mandag 19. desember 2011

18. desember



Søndagen var plutselig helt oppbrukt og over, derfor ble det ingen blogging i går. Har jo vært så standhaftig siden jeg har klart å blogge hver dag i desember, så nå tilbakedaterer jeg et innlegg fra i går.
Dagen starta så fint med juletrehogst på tradisjonelt vis. I går var vi 15 barn og 18 voksne som deltok. Vi hadde bål, gløgg, pepperkaker og brente mandler. Ungene lette i skogen etter nissesekken og fant den selvfølgelig full av godteposer til alle.
Det var ingen snø i år, og med 5-6 kuldegrader var det et flott vær å være ute i. Jeg gikk hjem etterpå og fikk med meg siste rest av dagens lys.
Datra og jeg benka oss ned på kjøkkenet og kom i gang med julegaveinnpakning. Det er så koselig å holde på i lag og forsøke å finne bånd, merkelapper og papir som matcher. Vi ble langt fra ferdig fordi jeg dro til byen i går ettermiddag. Møtte ei venninne og vi gikk på kafè, tror det er viktig å gjøre sånne ting også i denne tiden.
Resten av kvelden gikk med til håndballkamp og vi gratulerer og jubler sammen med verdens beste håndballjenter.

Ingen kommentarer: