tirsdag 6. oktober 2009

Høstferie

Har tatt helg nå. Utrolig deilig med noen dager fri, kjente at jeg trengte det.
I morgen kveld er det meglersamling i Harstad. Får se om jeg drar. Det er alltid kjekt å møte de andre meglerne. Men nå når formen ikke er helt på topp, er det ikke så fristende å kjøre så langt.
Har begynt en antibiotikakur i dag, og håper på snar virkning.
I går ble fellesprosjektet på jobb ferdig. Vi har strikket et babyteppe til en kollega. Vi er to som har strikket, ei har sydd sammen og ei annen har pyntet på det. Det ble utrolig flott. Skal blogge det senere.
Har nettopp spreng-strikket på et par sokker. Ivrig etter å begynne på en liten babyjakke.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Godt med høstferie, det har vi også nå...Blir spennende å se et babyteppe som flere har deltatt på. Angående kortlagingen din i innlegget under så synes jeg at de ble fine. Jeg lager også amatørkort og synes i likhet med deg at de jeg finner på nett er så proffe. Se f.eks. bloggen til svigerrinnen min: http://www.trinesunivers.blogspot.com/