tirsdag 18. oktober 2011

Velkommen til oss

 


Jeg har gjort et forsøk på å pynte litt ute. Pleier å kjøpe Erica, men synes de fort blir stygge. Nå har jeg sprayet dem med en halv boks hårlakk i et forsøk på at de skal vare lengre. Hjertet kjøpte jeg i Svolvær forrige helg, har kjøpt et til som jeg skal legge på kirkegården.
Ser at lyslykta har begynt å ruste, så det blir nok kjøpt noen nye lykter i løpet av vinteren. I fjor hadde de flotte lykter på Damenes aften på Byggmakker, håper på lignende tilbud i år.
Har vært i Tromsø og jobbet i to dager ergo to lange bussturer på to dager. I går kveld var vi på Lotus og spiste et fantastisk måltid. Har aldri vært der før, men det skal gjentas. Var bare helt stappa da jeg vandra til hotellet. Så for meg ei skikkelig halsbrann-natt, men sov som et barn hele natta.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: