lørdag 14. september 2013

September 2013

Torsdag var det tilbake til hverdagen igjen etter ei uke i Nessebar, Bulgaria med mamma. Vi har kost oss masse og bare slappet av. Har aldri vært på "voksentur" før og heller ikke vært så lenge borte fra resten av familien. Men det gikk faktisk veldig bra både for meg og for dem (selvsagt), så det kommer nok til å gjentas. Å rømme landet ei uke var med god samvittighet fordi jeg har vært hjemme hele sommeren med Blue, mens de andre har fartet. Nå er det jobb som har fullt fokus, det er mye å gjøre og mange spennende oppgaver å ta fatt på. Vi er flere fra jobb som har startet på ei lederutdanning som virker veldig bra. Ikke lenge siden jeg sa at jeg ikke skal studere på lenge, men når anledningen byr seg- så er jeg selvfølgelig med. Nydelig lørdag i dag. Har lovt å kjøre datra på jobb og sønnen på kompisbesøk, så da blir en bitteliten bytur.

Ingen kommentarer: