tirsdag 22. september 2009

Scrapping........det første lille skritt.

Har lenge hatt lyst til å prøve meg på å lage kort. Har noe greier som jeg har kjøpt for lenge siden, men ennå ikke brukt. Har også masse farget kartong etter jeg laget feriealbum for noen år siden.
I dag var jeg innom Bok og Media (er det riktig navn mon tro?) Der hadde de utrolig mye stæsj. Mye jeg ikke aner hvordan det skal brukes og mye som fristet veldig. Kjøpte litt mer kartong, et par stempler, tusjer og noe annet dill-dall.
Fredag kveld blir det altså kort-laging, forhåpentligvis sammen med ei god venninne.
I dag har jeg hatt langdag på jobben, nå kjenner jeg at det har vært en lang dag. Koser meg med et velfortjent glass rødvin. Faktisk en veldig god vin jeg kjøpte i Sverige i sommer. Gidder ikke å gå på kjøkkenet og sjekke navnet, så det får jeg blogge en annen dag.
Nå plugger jeg av. Har et strikkeprosjekt som det begynner å haste med.

2 kommentarer:

Cathrin sa...

Se dær ja, da e du jo i gang! Kan tipse dæ om at d ligg masse fine kort ute på nette, bare søk på scrapping eller kort osv så poppe d opp masse idea og inspirasjon! Lykke tel! Vente spent på å se resultate...før rægne me du lægg ut bilde så vi får se? :o)

Lykkelita sa...

Flinkis! Det kunne æ også tenkt mæ å prøve, har bare juksa litt med bilder og klistremerker til nå - ser jo litt avansert ut. Cathrin e jo ekspert på det her - bloggen hennes e full av avnnvittig fine kort:)
Glede mæ til å se!!
Klem