tirsdag 15. desember 2009

Midt i uka...snart

Snart er halve uka gått og det er bare å konstatere at det ikke er mange dagene igjen til jul.
Akkurat nå er jeg ferdig med hekle-prosjektet mitt som jeg skal blogge senere fordi jeg tror at mammaen til Tuva er innom bloggen min av og til.
I dag har jeg vært på garnbutikken og kjøpt garn til jule-arbeid. Begge ungene trenger votter, så det har jeg tenkt å gjøre i romjula.
Engler er i fokus i år. Har strikket endel i finull som er blitt tovet, nå har jeg kjøpt fritidsgarn og skal prøve meg på det.
Har hatt langdag på jobb. Hadde egentlig sett frem til å jobbe i 11 timers dag, for da får jeg gjort så mye som henger igjen. Men i dag ble det bare kaos. Det har vært en lett blanding mellom vaksineringer, møter og kurs. Så bunken på skrivebordet har bare vokst istedet for å minke. Trøsten får være at jeg har forhåpentligvis rolige dager frem til juleferien, så da er det en mulighet for å bli ajour. Har som mål og starte 2010 med ryddig skrivepult.
Ungene har vært på juleball i dag. De var så fine da de kom hjem. Gutten i dress, skjorte, slips og hatt. Og jenta i fin kjole, bolero og glitter i håret. Det er jammen ikke ofte hun går i kjole, så da blir det jo ekstra stas.
I morgen har vi juleavslutning for minstegutten sin klasse. Vi møtes i gapahuken og griller pølser og koser oss. Det er fint med utearrangement på denne tida. Det blir nemlig lite tid til å være ute i friluft.

Ingen kommentarer: