lørdag 9. januar 2010

God morgen!

Lørdags morgener er hellige. De andre er syvsovere, så jeg får ofte et par timer helt for meg selv. Da koser jeg meg med god kaffe, radio og surfing på nett.
I løpet av uka har det kommet litt snø, ikke så mye som jeg skulle ønske. Men allikevel nok til at det går an å gå på ski......håper jeg. De andre har lyst til å stå på slalom, men der pingler jeg nok litt ut. Sto ikke på ski i hele fjor, og er blitt så redd. Har bestemt meg for at jeg skal i bakken i år, men bare ikke i dag.
I dag blir det nok en liten tur på bortoverski. Har en plass jeg må teste ut, ikke sikkert det går an å gå på ski der i det hele tatt.
Må først en liten tur til byen, må kjøpe en bursdagsgave. Vi skal i 75 årsdag i kveld. Tror nok det blir en bok fordi han er veldig glad i å lese. Og når man blir 75 år, så har man vel det meste av andre ting.

Her er et bilde tatt på nyttårsaften av hytta vår. Ikke helt stødig, men jeg synes det var så fint lys og med røyk fra pipa og fullmåne, så likte jeg bildet allikevel.

1 kommentar:

Lykkelita sa...

Fine hytta, fine månen og herlig stemning:)
Så lekker vottene og lua under her var - flinkis!

Ønsker dere god helg og kos dere i bursdag - og på langrennsski, åh, jeg gleder meg til å finne fram skiene etterhvert. Akkurat nå vil nok ikke bekkenet mitt ut på tur:)

Klem fra ELisabeth