lørdag 13. august 2011

Drømmelørdag


I dag har vi hatt en utrolig flott dag på tampen av sommeren. Er fornøyd med å fått gjort litt av alt; ryddet litt inne, vasket masse klær, solt meg og avsluttet dagen med et glass hvitvin i hagen. Hadde egentlig bestemt meg for å sitte ute til det ble mørkt, men det ble både rått og kaldt. Og jeg var for sen til å kle meg bedre.
Minstegutten fyller 13 år i dag. Han er på fjellet, så det har ikke blitt noe feiring. Det blir godt å få han hjem igjen i morgen, han har vært mye på farten i det siste. Var bare hjemme en dag etter speiderleiren i sør-Sverige før han dro på en lang fjelltur. Regner med det er en sliten kar som kommer hjem, men han blir nok glad når han får se hva vi har kjøpt han i bursdagsgave.

Her blomstrer min første Fuchsia ever. Den er kjempesøt, helt svak rosa blomster.

2 kommentarer:

Cathrin sa...

Gratulere så mye me tenåring i huse, kan tænke mæ d e stas ja! Ferien og ikke minst sommern går så altfør fort, syns jo nettopp vi fant fram shortsn og bikinien. Vil ha mye mere sommer æ. Har heldivis ei uka ferie igjen som æ spare tel nærmere jul, da blir ikke vintern så førfærdeli lang. Ha ei superflott uka!
-klæm-

Unknown sa...

Hei, Hanne!
Jeg har foretatt trekning av ny eier av boken "Den trettende fortellingen". Boken er din nå :)

Sender du meg adressen din til meg? Du treffer meg på mail: s_dyre@hotmail.no

Ha en fortsatt fin søndag!