fredag 26. august 2011

Regnfyllt fredag

Her regner det skikkelig akkurat nå. Stakkars de som er på fotballturnering. Ikke farlig for oss som kan sitte inne og kose oss.
De to siste ukene har rast avgårde. Har god følelse når det gjelder nyjobben, tror jeg kommer til å få mange spennende utfordringer. Omgir meg med kjekke folk og det er utrolig viktig for meg, både faglig og sosialt.
Minstegutten ser ut til å trives godt på ungdomsskolen. Litt rart å ikke lenger ha tilhørighet til barneskolen her i bygda.

Denne uka begynte jeg på et nytt prosjekt i hagen. Skal lage et innlegg i hagebloggen min om det i løpet av helga. Det er et ganske stort prosjekt som sikkert ikke blir ferdig før til neste sommer. Tror ikke jeg kommer til å plante noe der nå i høst, da kan jeg bruke vinteren til å planlegge hvordan det skal være.
Innomhus har jeg ingen planer. Har en bokhylle som skal males, men utsetter det i det lengste. Jeg hater nemlig å male.

Ingen kommentarer: