fredag 7. september 2012

Høstlig aktivitet



Omsider har jeg forsøkt meg på litt scrapbooking. Jeg har lenge hatt lyst og har kjøpt div stæsj over tid, men har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal komme igang. Har brukt masse tid på å se på nett og funnet inspirasjon både i blogger og på youtube, men samtidig har det også tatt fra meg litt av motet til å starte. For alle er så flinke og profesjonelle.
Men nå har jeg altså funnet frem sakene og har tenkt å gjøre ting på min måte; enkelt og greit.

1 kommentar:

Cathrin sa...

Kor flott at du e igang! Syns den blei kjæmpefin! Heldivis har alle sin egen stil, å e jo d som e så kjækt me scrapping...ingenting e rætt eller feil. Man kan lage d akkurat som man ønske. Glær mæ tel å se mer av d du lage, rægne me d va en vældi førnøyd mottaker av dennan.
Go hælg tel dæ og dine!
-klæm-