fredag 19. desember 2014

19. desember



Fredag igjen. Som vanlig en toppers dag på jobb med mye å gjøre sammen med trivelige kolleger. Har for tiden to kontorer i to forskjellige etasjer. I starten tok jeg heis hver gang jeg skulle opp i 4. - helt til jeg bestemte meg for å ta trappen. Nå springer jeg opp og ned hele dagen og liker og tenke på at jeg får litt mer trim enn ellers.
Fredag betyr også bading. Må si jeg var litt skeptisk i morges, for da var det minus elleve her. Det ble riktignok litt mildere i løpet av dagen, men seks minus er heller ikke spesielt varmt. Som ny vinterbader utforsker jeg  hele tiden hvordan jeg skal unngå å fryse. Forrige fredag ble jeg så innmari kald på fingrene, så i dag prøvde jeg en ny løsning som gjorde at jeg ble mindre kald.

I dag har jeg lært at det lønner seg å stole på folk. Har nemlig mistet en pose Dumle karameller, ikke fordi jeg tror at noen har spist de. Men fordi jeg trodde at noen kom til å spise de, så valgte jeg å gjemme dem på en lur plass. Og det var en såpass lur plass, at ikke engang jeg finner dem.
Så jeg har laget godis med halv mengde Dumle.

Ingen kommentarer: