torsdag 4. desember 2014

4. desember

Skulle ønske at desember varte i to måneder. Det er så kort tid igjen til jul. Ikke noe julestress her, men mer et behov for flere måneder fyllt av lys, tradisjoner og kos. Har tatt helg nå, fri denne fredagen også. Har jobbet mye i høst og har dermed mange timer som skal avspaseres. Og av erfaring, så er det ikke lurt å gjemme så mye mot slutten av året. Regner med at det blir siste dag før jul at jeg kan ta meg fri. I morgen skal vi på to julebord, for vi klarte ikke å velge. På fredags ettermiddag er det badedag, denne fredagen må jeg avstå. Skikkelig kjedelig, for det er en utrolig fin start på helga. Har et lite håp om å få med meg noen sånn at jeg kanskje kan bade litt tidligere. Har gitt opp å få med meg noen å bade, er fornøyd hvis jeg klarer å lokke med meg noen som kan være "badevakt"- for jeg liker ikke å bade alene.

Ingen kommentarer: