tirsdag 10. november 2009

Nok en travel uke

Nå sitter jeg og spinner på en oppgave som skal leveres på søndag. Omtrent halvveis og egentlig ferdig med det verste. Men det er vanskelig å finne tid til alt nå om dagene. Vi har kurs på jobben og jeg har ikke fått forberedt meg godt nok. Heldigvis har jeg kjørt opplegget noen ganger, så det skal nok gå bra. Er mer spent på torsdag da jeg må ta over forelesningen for en influensk kollega. Det er ikke mitt fagområde i det hele tatt, men det er bare å brette opp armene og la det stå til.
Håper det blir tid til vaksinering i morgen. I og med at han som er i risikogruppen ikke får sin vaksine pga eggallergi, så blir resten av familien i prioritert gruppe. Så nå krysser vi fingre for at det ikke er for sent og at minstemannen slipper å få influensa. Han blir lett syk og når han blir det, så setter det seg i lungene.
Ellers så blir det litt strikking på kveldstid. Det vil si at jeg for tiden hekler. Har omsider fått hjelp til ei kappe som skal være til vinduet i gangen på hytta. Det var et innviklet mønster jeg valgte og jeg har ikke kommet videre før jeg fikk veiledning av ei venninne i helga. Det gjør ikke saken bedre at jeg har valgt svart garn, det er så vanskelig å se. Heldigvis er vinduet svært smalt, så det er ikke store jobben.
Når jeg strikker, er det for tiden luer det går i. Det går fort med tykt garn og er artig.

Ingen kommentarer: