lørdag 6. februar 2010

Flere vaskekluter



Har strikket flere vaskekluter. Er bare så fornøyd med hjemstrikka kluter. De er mye bedre enn de kjøpte. Nå holder jeg på med brune kluter. Nydelig farge av garn som er kjøpt på Panduro. Skal nok hamstre litt mer garn når vi reiser nedover.
I natt har det snødd. Ikke mye, men nok til at vi har forhåpninger om litt mer vinter. Har så lyst til å gå på ski, men til nå har det bare blitt en skitur pga snømangel.
I dag er det dugnadsarbeid for fotballaget. Maling....æsj. Jeg hater å male og når jeg i tillegg ikke får noe glede av det når det er ferdig, er motivasjonen på bunn. Den eneste motivasjonen ligger i at jentene skal være med på Norway cup.
Før dugnadsjobben, skal jeg til frisøren. Håret har plaget meg lenge, det har blitt altfor langt. Skal også stripe etterveksten. Er ikke spesielt begeistret for å gå til frisøren, så det er kun et nødvendig onde.
Nå er det full fart mot konsert med koret. Vi øver fremdeles, finpusser på kostymer og gleder oss. Håper folk vil komme å se på en annerledes korkonsert.

4 kommentarer:

Mariann S sa...

Nydelige kluta, i flotte duse fargar :) Eg og likar best heimestrikka klutar. Har nettopp strikka en i rosa :D Rart å tenke på at det er snømangel hos deg, her har vi so mykje snø so eg ikkje kan huske sist vi hadde. Er i grunnen litt lei av alt det kvite eg no, eller kvitt?? Det er ganske svart og stygt overalt - etter all brøytinga. Ønsker deg ei god helg :)

wims sa...

Kluter er alltid kjekt:-)

Xhantippe sa...

Så flotte kluter i lekre farger! Kluter kommer alltid godt med.

Lykkelita sa...

Nydelige Bella Mittens under her! Sånne vil jeg også strikke, har funnet oppskrift. Hvilket garn brukte du?
Enig med deg i at hjemmestrikka kluter er de beste - det er supre gaver også!
Ha ei god helg! Klem:)