søndag 14. februar 2010

Morsdag

Dagen startet tidlig i fotballhallen. Jentene har gjort det superbra. Tredje plass i en serie og fjerde plass i en annen. I og med at de ble meldt på i to serier, ble det noe hektisk i finalerundene. De måtte spille tre kamper på rad. Da fikk de igjen for at de har trent mye fysisk. De klarte å holde tempoet hele tiden. Tapte ingen overlegent heller, til tross for at de spilte mot jenter som var 3-4 år eldre enn dem selv.
Jeg har løpt frem og tilbakem mellom korøving og fotballkamper. Vi har vært og pyntet i lokalet hvor konserten skal holdes. Det blir så stilig. Håper det kommer masse folk og ser på.
Det ble ingen morsdagskake i dag pga stramt program. Men vi har nå kost oss masse allikevel. Nå er ungene ute i uværet. Det har snødd masse og skikkelig kramsnø. Så ungene har laget mega snøballer ute.

Her er morsdagsgaven jeg fikk. Et skilt jeg hadde ønska meg og mine favorittsjokolader: Tiramisu-mandler. Snille ungan mine.


Artig med kramsnø

Ingen kommentarer: