lørdag 27. mars 2010

Award fra Catti



Takk for awarden, Cathrin. Treig som jeg er så har jeg ikke fått blogga den før nå.
Sender denne videre til:
Trude
Hedvig
Solbergets mange prosjekter
Mine rosa gleder
Rekkehuset
Mokki
Lene
Miamaria
Moseplassen
Lin
Alexi
Turbolotte


Endelig er det påskeferie. Har slitt med motivasjonen den siste uka på jobb, sikkert et tegn på at jeg trenger de fridagene.
Ikke mye påskestemning her i huset. Vi holder på med et lite prosjekt på 2.etg. Skal flytte om på et par rom og male et av rommene. Så er det om å begynne i riktig rekkefølge; vi holder på å tømme sønnen sitt rom, han må inn til søstra og der blir de nok samboende noen dager (gjett om det er populært?) Vi flytter så inn på hans rom. Vårt rom blir malt og datra kan flytte inn dit omsider.
Vi er litt usikre på om vi også skal male taket, eller om det skal få beholde trefargen sin. Det er såpass høyt under taket på midten, at jeg tror vel egentlig ikke at det gjør noe om det er trehvitt. Det blir bare så mye arbeid om taket også skal males.
I dag har vi hatt masse besøk. Kjempekoselig med gjester både formiddag og ettermiddag. Vi har spist pizza, sett på TV og kost oss. Bra vi fikk gjort endel i morgest, ellers hadde jeg nok stresset litt nå.
Vi tok en Earth-hour-light i kveld. Bare måtte se ferdig Farmen, så TV`en sto på. Men alt av lys var slokt i hele huset, veldig koselig faktisk.

7 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

Heisann, så koselig å vokne til :)
Takker for utmerkelse, og ønsker deg en riktig deilig påske!

Lykkelita sa...

Ønske dæ og dine en strålende påske, Hanne:)
Sees vi 13. april? Skal du være på "fersking-kveld"? Undervise kanskje?? Håper jeg kommer meg dit hvertfall:)
Stor påskeklem fra Elisabeth

Unknown sa...

Hei og tusen takk for award! Alltid hyggelig.
Skjønner godt det med å slite med motivasjonen innimellom. Det er ikke noe greit. Men heldigvis går det over, jeg pleier bare å se på det som en dårlig bølge, flyte med og vente til det kommer en bedre en. :-) God søndag!

Rekkehuset sa...

Hei, så koselig at du tenkte på meg med awarden:-) Det blir jeg så glad for! Takk for hyggelig kommentar også; du har rett i at hanskene var tolmodighetkrevende, men det var verd det:-)
Lykke til med oppussingen, det blir nok så fint atte! Og ungene er vel glade for å få "nyfine" rom etterhvert:-) Riktig god påske! Klem fra Hanne.

Solveig sa...

Tusen takk for hyggelig award! Så snilt av deg å tenke på meg - det setter jeg stor pris på:o)
Høres skikkelig spennende ut med oppussingsprosjekt, men tak er aldri artig å male. Vi brukte sperregrunning for våtrom i stedenfor kvistlakk, noe som gjorde til at arbeidet ble litt lettere:o))
Ønsker deg lykke til!
Klem fra Solveig

Cathrin sa...

D ligg en litn påskeoverraskelse tel dæ på bloggen min vest du stekk innom en snartur. Håpe dokker storkose dokker i d flotte påskevære vi har, og at dokker får en fortsatt kjæmpefin påske.
-klæm-

Tora sa...

Heisann :)

Beklage seint svar, har ikke vært så altfor ivrig inne på bloggen i det siste.

Tusen takk for koselig hilsen og kjempehyggelig award :)Artig!

Ønsker deg og dine en flott påske med sol og godvær:)

Tora