mandag 22. mars 2010

Bloggtørke....igjen

Nå er det lenge siden jeg har blogget. Ikke fordi det ikke har skjedd noe, men fordi det har skjedd altfor mye.
Det har vært VU (Vinterfestuke) og det har krevd sitt. Har dessverre ikke hatt overskudd eller tid til å gå på kulturaktiviteter, men tar det igjen et annet år.
Vi hadde forestilling som krevde en god del forberedelser.
I tillegg arrangerte vi Barnas Dag her i bygda, vellykket og artig ettermiddag/kveld.
Mitt siste oppdrag i VU var at jeg var konferansier på en konsert. Det var artig, har aldri gjort noe sånt før.
Så derfor....ingen blogging.
I dag har jeg vært på kor. Merkelig hvor ulik mestringsfølelsen er fra gang til gang. Enkelte øvelser kjører jeg hjem fullstendig lykkelig over å ha fått alt til. Mens andre ganger tenker jeg på om jeg i det hele tatt passer til å synge i kor. I dag har vært en sånn dag hvor jeg ikke fikk til noe. Heldigvis er det påskefri fra koret nå.
Vi var på hytta i helga. Søndagen hadde vi middagsgjester. Maten ble både laget og fortært ute. Litt i tidligste laget for å spise ute, men det hadde sin sjarm. Blogger senere hva vi spiste.

1 kommentar:

Lonemor sa...

:) Høres kjent ut med slik en hektisk tilværelse, ja! Takk for hyggelig hilsen i bloggen min, forresten, og ei riktig god påske til deg og dine også!