lørdag 6. mars 2010

Ny fotballhelg

Denne helga blir også stort sett viet til fotball. De har spilt 4 kamper til nå; to uavgjort og to seire. Gjenstår to kamper til i dag, og i morgen er det finaledag.
Har kjørt frem og tilbake mellom husvask og fotball. På en dag som denne, skulle jeg ønske vi bodde i byen og slapp å kjøre ei mil hver vei. Men alle andre dagene synes jeg det er flott å bo på landet.
I går laget jeg kaviar for første gang, den ble bare helt smaskens. Skal nok en ny runde i Torvhallen og kjøpe mer rogn. Vil ha masse kaviar i fryseren.
Det blir lite tid til håndarbeid i helga. Har et par pulsvarmere som jeg må få ferdig fordi det skal være gaver som skal gis bort på mandag. Men det er jo fort gjort, bare jeg kommer i gang.
I kveld er det matklubb, det blir deilig å bli servert. Har fått nyss i at det er 5 retter og antrekket skal være maritimt. Så det aner meg at det blir litt fisk. Tipper blant annet på at det blir hvalkjøtt og kanskje noe med reker???
Har fått høre at forestillingen vår i VU er utsolgt. Så nå må vi jammen øve godt sånn at publikum får en maks opplevelse.

Ingen kommentarer: