torsdag 27. mai 2010

Snart helg igjen

Er stuptrøtt for tiden. Noen snakker om å være våryr, her er det kun vårslapphet som gjelder.
Var i Harstad i går på meglersamling. Denne gangen ble det noe amputert pga logistikk-kollisjon på hjemmebane. Men det ordnet seg slik at alle fikk gjort det de skulle, og jeg fikk gjort halvparten av det jeg skulle. Det er ei grei ordning for oss alle og det kjennes ikke ut som noe offer for min del.
Kom hjem ganske sent med utladda batteri. Skulle shine litt i huset, men det får bare vente. Gjett om jeg angrer det nå, når jeg ser hvor fint vær vi får i dag!
Helga blir travel. Vi skal ha innflytningsfest på jobb fredag, med reker og hvitvin. Lørdag er det nok et party, er invitert i en 40-årsdag. Det blir sikkert artig. Men akkurat nå lengter jeg virkelig etter ei helg helt uten planer, ei hjemmehelg. Huset bærer virkelig preg av at det er travle tider.

1 kommentar:

Lykkelita sa...

God helg, Hannemor! Nu må du ikke slite dæ ut...
Selv om det e topp med full fart, så treng du litt roligtid innimellom.
Klem