søndag 13. februar 2011

Sol og søndag



Deilige søndag. Og i dag har det vært nydelig å være ute. Gikk meg en lang tur i skogen, fant et scooterspor som det gikk an å gå i uten å tråkke gjennom en meter med snø.
Nå bare må jeg komme igang med trening igjen, merker at kondisen er på et labert nivå. Hadde i tillegg kledt på meg altfor mye klær, så jeg peste som en hvalross.
Skal straks igang med middagen, har tenkt å lage god gammeldags svinesteik i dag.
Fikk en deilig Devoldgenser hos familien i morsdagsgave. Dette er den litt tykkere typen, har stillongs i samme kvalitet og det holder godt på varmen.
Ellers har vi hatt fotballturnering i helga. Det kjentes godt ut å se på kamper igjen. Gleder meg til sesongen starter. Fotballspilleren måtte stå over siste kampen pga migreneanfall. Nå er det så lenge siden hun har hatt det, men det slår aldri feil; hver gang spenningsnivået er høyt så blir hun dårlig. De nye medisinene virket ikke like fort som vi hadde forventet, men de må vel få noen sjanser til. Kanskje forventningene er høyere enn realistiske.

Det har snødd enda mer og sykkelen blir mindre og mindre.

Ingen kommentarer: