fredag 11. juni 2010

Helg og godt vær

Omsider fikk vi også en liten smak av sommer. Herlig vær i dag, satser på at det varer hele helga.
Var en tur i Kristiansand fra mandag til tirsdag, der var det virkelig sommer. Var på møte der tirsdag, men avspaserte mandag sånn at jeg fikk traske litt i sørlandsidyllen. Det var mange spennende butikker der, blant annet flere interiørbutikker som bugnet av fristende stæsj. Men det begrenset seg hvor mye jeg kunne shoppe i og med at jeg skulle ha alt i en koffert.
Om kvelden møtte jeg de andre og vi spiste deilig middag på en restaurant som lå helt på kaikanten. Føltes nesten som vi var i et annet land.
Nå i kveld skal jeg på et lite oppdrag på en tilstelning, artig med et lite stunt i ny og ne. Og når jeg kommer derfra skal jeg unne meg et glass hvitvin. Kanskje jeg til og med skal ta det ute i hagen.
I morgen er det bryllup. Først i kirken, så fest om kvelden. Resten av helga skal brukes i hagen. Har mange planer og stresser litt med det. Blant annet har jeg tenkt å så gulrot, men før jeg gjør det så må baby-plantene ut av kassen. Med andre ord, så er det litt ommøblering som skal til før kjøkkenhagen kan etableres.

Ingen kommentarer: