mandag 21. juni 2010

I dag har vi vært på nok en avslutning. Nå et utearrangement med hele skolen. Ikke det været vi håpte på, men vi var godt kledt så vi frøs ikke i det hele tatt. Utrolig stemningsfullt når ungene synger. Først hver klasse, så til slutt hele skolen.
Fikk jobbet litt i hagen etter jeg kom hjem. Har plantet litt og lukt litt ugress. har noe forferdelig med ugress, det vil ingen ende ta. Men hvis jeg får gjort litt hver dag, så skal jeg nok bli kvitt det.
På jobben bærer det litt preg av at det snart er sommerferie. Har en god del møter som burde vært i boks før ferien. Men i bedriftene er de også preget av at det snart er ferieavvikling, så det spørs om det ikke blir en del som må vente til august.
Ser frem til roligere dager og sol......for da avspaserer jeg. Har masse avspasering i tillegg til et par feriedager.

1 kommentar:

Anonym sa...

kaldt ja.. er blåfrossen bare av å SE ut vinduene :))

skal heldigvis sørover i min ferie.. håper bare det er varmere der :))
..
ha en trivelig kveld.. klem fra forblåste Tromsø