onsdag 14. desember 2011

14.desember


I dag har det vært julelunsj på jobben. Skikkelig deilig mat, både varmt og kaldt. Og som vanlig spiste jeg altfor mye og angret bittert.
Har vært skikkelig effektiv i ettermiddag og handlet inn julegaver. Nå er det ikke mye igjen, tror jeg har rimelig kontroll på området. Har ikke helt kontroll med innpakninga enda, men regner med jeg får gjort ei god økt i løpet av helga. Hadde vært deilig å slippe å kjøre ut julegaver på lille julaften (for en gangs skyld).
Etter min lille bytur har jeg syslet litt på kjøkkenet. Eggelikøren er i boks nå. Litt spent på styrken i og med at dt sto i oppskrifta at jeg skulle bruke vodka. Hadde bare 60% , så jeg tok litt mindre i enn om jeg hadde brukt vodka.
Har også laget risboller, deilig og søtt for kidsa.

I morgen er det krumkakekveld, da blir det ikke så mye gjort i heimen.

Ingen kommentarer: