mandag 19. desember 2011

19. desember og full fart inn i juleuka



I dag har vi hatt julemiddag på jobben. Kjempekoselig samling med både oss som er der til daglig og de som har gått av. Jeg er fremdeles stappmett etter å ha spist alt for mye. Det var så mye mat, at det blir nok julelunsj et par dager fremover.
Sånn ser det ut når vi pakker gaver. Kjøkkenet er rett og slett helt bomba. Siden det ikke har blitt noe jobbing i dag, måtte jeg rydde opp det verste. Men i morgen, så flytter jeg rotet tilbake på kjøkkenbordet.



Det er så artig å finne papir, bånd og merkelapper i spreke farger. Det blir ikke så mye tradisjonelt julepapir her i gården, nei. Neste år skal jeg kjøpe flere merkelapper, evt lage flere.
Siden jeg er dårlig å pakke inn, har jeg tatt vare på alt mulig slags esker. Sånn at det er mange som får gaver innpakket i surkålesker og rugsprøesker.

Ingen kommentarer: