søndag 4. desember 2011

4. desember



Jeg er så heldig at jeg har fått adventskalender av ei venninne. Det var så utrolig artig og overraskende. Fant et gammelt vaskefat og der har jeg lagt alle pakkene. Så nå har hele familien noe spennende å stå opp til hver morgen.
Til nå har jeg fått ei lita flaske likør, liten glasslykt, lommetørklepapir og julehuskeliste.




I dag har vært sløvedag. Har likevel fått gjort litt, det er så utrolig deilig å få jobbe i eget tempo. Var en liten tur i byen og fikk handlet inn litt vi manglet fra OBS.
Mannen er reist bort, så nå er det bare jeg og ungene som skal styre til jul neste uke. Har egentlig ikke så ambisiøse planer, men må nok komme litt videre i julegavehandling. Skal pakke litt i dag, så da får jeg vel en liten oversikt over hva som mangler.

1 kommentar:

Trine sa...

så heldig du e.. sku ønske æ å fikk julekalender me små overraskelsa :)
Men får heller nyte gleden til ungan når de åpne sine...
Kos dokker masse me forberedelsa og førjulskos ♥

Adventsklæm Trine